Klachtenprocedure van M-Pact
Heb je een klacht of ben je ontevreden?
Heb je een klacht of ben je ontevreden?
Vrijwilligerswerk is mensenwerk. En waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt. Dat kan leiden tot onvrede en soms tot klachten.
Ontevreden
Ben je ontevreden over een medewerker van M-Pact, dan kun je dit kenbaar maken.
Dat kun je doen door contact op te nemen met de desbetreffende medewerker of met de projectleider.
Je zult worden uitgenodigd om in gesprek te gaan om het te bespreken en samen tot een juiste oplossing te komen.


Klacht indienen
Ben je vrijwilliger of als organisatie betrokken bij M-Pact en wil je een klacht indienen?
Volg dan de onderstaande stappen.
Stap 1: Praat erover
Je kunt je klacht persoonlijk kenbaar maken aan een van onze medewerkers. Er zal worden geprobeerd om jouw klacht zo snel mogelijk te verhelpen.
Kom je er samen niet uit, kun je schriftelijk een klacht indienen. Stuur deze klacht naar [email protected]
Kom je er samen niet uit, kun je schriftelijk een klacht indienen. Stuur deze klacht naar [email protected]
Stap 2: Bespreek het met de projectleider
Wordt jouw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld, dan kun je contact opnemen met een van de projectleiders. Samen met jou en de betrokken werknemer zoeken we naar de juiste oplossing.
Ons doel is om de klacht binnen 2 weken naar tevredenheid op te lossen.
Onze projectleiders zijn Sonja Mückenheim, Hacer Bircan en Astrid Beltman. Zij zijn te bereiken via [email protected]
Ons doel is om de klacht binnen 2 weken naar tevredenheid op te lossen.
Onze projectleiders zijn Sonja Mückenheim, Hacer Bircan en Astrid Beltman. Zij zijn te bereiken via [email protected]
Stap 3: Naar de directeur of het bestuur
Mochten voorgaande stappen niet tot een passende oplossing hebben geleid, kun je een klacht indienen bij de directeur of het bestuur van M-Pact.
Jouw klacht wordt geregistreerd en besproken met het bestuur.
Er wordt uiterlijk binnen 3 weken contact met je opgenomen voor verdere afhandeling van de klacht.
Het bestuur kan worden bereikt via: [email protected]
Jouw klacht wordt geregistreerd en besproken met het bestuur.
Er wordt uiterlijk binnen 3 weken contact met je opgenomen voor verdere afhandeling van de klacht.
Het bestuur kan worden bereikt via: [email protected]